student pierdut in spatiu

student pierdut in spatiu

de către Utilizator șters-
Număr de răspunsuri: 4

dragi colegi di anul I , sunt student la Management in anul  I forma  ID  si nu am reusit inca sa inteleg unde trebuie sa intru ca sa pot vizualiza datele referitoare la la clasa , grupa , cursurile si bineinteles examenele pe care trebuie sa le dau . daca ma poate ajuta cineva ii multumesc . 

Ca răspuns la Utilizator șters

Re: student pierdut in spatiu

de către Utilizator șters-
Pe UMS vei gasi datele referitoare la grupa in care esti inscris, disciplinele pe care le vei studia in fiecare semestru si din care vei da examenele, cat si creditele fiecarui examen, nota primita. Acolo vei gasi toate informatiile, inclusive taxele de studiu, datele scadente ale acestora etc.
Ca răspuns la Utilizator șters

Re: student pierdut in spatiu

de către Utilizator șters-

ceau , iti multumesc . mai exact ce este ums ?

inca o intrebare eu nu am platit a doua rata si sunt in urma cred ca ar fi mai bine sa inghet anul sau sa incerc sa platesc tot si sa ma prezint acum in februarie la examene ?

Ca răspuns la Utilizator șters

Re: student pierdut in spatiu

de către Utilizator șters-
Cu placer. UMS este abrevierea de la "University management system", fiecare student poate accesa acest UMS. Te loghezi cu CNP-ul si data nasterii (prima oara), urmand ca apoi sa-ti creezi o parola proprie. Sunt acolo toate indicatiile (intri pe google, scrii uvt feaa ums si poti accesa astfel acel UMS). Daca nu ai platit rata a doua, o poti plati si acum, vei plati in schimb o penalizare (suna la secretariatul ID si vei afla suma), nu este necesar sa iti ingheti anul. Examenele le poti da si in sesiunea a II-a, acum in februarie, daca nu reusesti sa le dai pe toate, mai ai posibilitatea sa le dai si in celelalte sesiuni de reexaminare care se mai organizeaza anul acesta. Dar, ai vazut, ti-a raspuns o colega, poti afla de pe grupul acela de pe Facebook si alte informatii. Succes!